Adj egy esélyt a sorsnak. Adj egy esélyt az indirekt lehetőségnek. Kár lenne kihagyni.
Passzív jövedelmet olyan üzlettel lehet elérni, amelynek a marketingterve LEHETŐSÉGEKET biztosít - nem elvárásokat.
A DXN marketingterve ilyen.
Csak néhány példa.
"Mit
lehet fölépíteni egy lábbal? Van egy ember a csapatban, 6-7-ik mélységben, havi
2-3 doboz kávét vesz és remekül érzi magát az üzletben. Egyszer véletlenül nem
tudta megakadályozni, hogy becsatlakozzon egy ismerőse, aki ugyanígy megveszi
havonta az 1-2 doboz kávéját, de nem gondolkozik üzletben. Ez alá az ismerős
alá becsatlakozott valahogy egy üzletépítő, aki fölépített egy elég jelentős
üzletet.
Az első
embernek nincsen 100 pontja, nincsen szélessége, nincsen semmije. Egyszer
megkérdezte, hogy mennyi kávét kéne vennie, hogy kapjon itt valamilyen
jutalékot.
- Mivel
semmilyen szélességű üzleted nincs, ezért 300 pontértékű (kb. 70 000
forint) kávét kellene megvenned.
Jó,
hát akkor ő ezt most megveszi, mert jön a karácsony és ezt ad mindenkinek
ajándékba, meglátja, hogy mi történik.
Két hónap múlva: - Na mi történt?
- Nem tudja, nem nézte meg, de jó lenne, ha megnézném
neki.
A
jutaléka kb. 120 és 140 ezer forint között volt.
Egy
láb + 70 ezer forintért vásárolt kávé után ennyi lett a jutaléka. Azt javasoltam,
hogy minden hónapban vegyen 300 pontért kávét, osztogassa el a barátai között
és a cég ad neki 50-60 ezer forintot ajándékba.
Ez
az ember nyilván kereshetne 5-600 000 forintot is, ha lenne még legalább 5
darab másik „béna” vonala, aki épphogy kvalifikálja magát és épp, hogy
fogyasztgat."
* * *
"A DXN-nek annyira humánus, annyira lehetőséget adó a marketingterve, hogy előfordulhat valakivel az, hogy beregisztrál a DXN-be, beszponzorál egy embert és utána elfelejti, hogy DXN tag. És az az ember, akit beszponzorált pedig fölépít egy óriási üzletet. Na most az illető, aki elfelejtette, hogy DXN tag, mondjuk öt év múlva eszébe jut ez, akkor öt év múlva besétál az irodába, 100 pontért vásárol, és attól a pillanattól kezdve részesedik abból a forgalomból, amit az öt évvel ezelőtt beszponzorált ember generál."
* * *
"Adtam a szomszédomnak egy doboz kávét, hogy ne úgy legyen, hogy nem tud róla, akit nem érdekelt az MLM ezért nem csatlakozott, azonban a kávéval megkínálta az egyik ismerősét, akinek nem volt ciki, hogy MLM és becsatlakozott. Tehát építette az üzletet, annak ellenére, hogy nem akarta."
* * *
"Behozhatsz egy üzletépítőt, aki azonnal elkezdhet üzletet építeni.
De az az ember is számít, akiről nem feltételezel semmit. Például egy öreg, beteg embernek – aki nem is nagyon tud kommunikálni, nem is nagyon találkozik emberekkel – megmutatod a terméket, mert nem szelektálsz és ő azt mondja, hogy igen, ezt ő akarja használni, mert jónak tartja. Ő egyébként azt sem tudja, hogy mi az a network marketing, de egy napon valaki bemegy a lakásába és meglátja nála ezt a terméket, majd megkérdezi, hogy mi ez? Megkérdezi, hogy honnan van ez a termék? És ez az idős ember csak annyit tud tenni, hogy megadja a te elérhetőségedet. Majd az érdeklődő egy óriási üzletet fog fölépíteni alattad.
Hidd el nekem, a tapasztalatomnak, hogy mindenkiben ott van a lehetőség. Lehet, hogy nem direkt módon, hanem indirekt módon, közvetve, de mindenkiben ott van az óriási lehetőség a te üzleted szempontjából."